منتدي القاهره إبداع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي القاهره إبداع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

جبتلكو اشد نكت هتموتو من الضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميدو

جبتلكو اشد نكت هتموتو من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: جبتلكو اشد نكت هتموتو من الضحك   جبتلكو اشد نكت هتموتو من الضحك I_icon_minitimeالخميس مايو 21, 2009 3:43 pm

مسشكلك اتغير قوى يا محمد,رد عليه وقاله لكن انا مش اسمى محمد....فقاله وكمان غيرت اسمك يا محمد

واحد رخم عرف ان الأموات بتحس وتسمع اللى حواليها راح عند المقابر وشغل الكاسيت على العالى على اغنية(الحياة حلوة

مسطول راح المحكمة,القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله:متجوز واحدة ست,القاضى قاله انت هتهرج؟أمال فى حد بيتجوز راجل؟,قاله:اه اختى

احول سالوه ايش امنيتك في الحياه قال:اشوف واحد ماشي لوحده

اتنين مساطيل واحد سال التاني هو النهارده السبت و اللا الحد قاللو الاتنين قاللو ماشاء الله هما بقو سوا

سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح للدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله

مسطول بيقول لصاحبه: يا أخي إمبارح دخلت فلم هندي هايل بتاع راجل وست ماشيين في الشارع لقوا طفلة مولودة في اللفة خدوها وربوها لغاية ما كبرت وفي الآخر طلعت أمهم

اثناء مرور مدير مستشفي الامراض العقلية علي عنابر النزلاء وجد احدهم يكتب جوابا فسأله المدير: بتكتب جواب لمين، المريض: با اكتب جواب لنفسي، المدير: فيه حد بيكتب جواب لنفسه طيب بتقول فيه طول ماشى فى الشارع فقابل واحد قاله:ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وكل ايه، المريض: سبحان الله.. واعرف منين مش لما الجواب يوصلني.

مره اتنين طلبه مساطيل قاعدين يكتبوا ورا الاستاذ فى المحاضره وكل ما الاستاذ يمسح السبوره يقطعوا الورقه!!!!

كان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوزفراح واتقدم لواحده, فابيقول لأبوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي
قاله: ما انا برضه بقول استحاله تكون خلقه ربنا
vektor

جبتلكو اشد نكت هتموتو من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: شكرا لك علي هذة المساهمة الرائعة   جبتلكو اشد نكت هتموتو من الضحك I_icon_minitimeالجمعة مايو 22, 2009 1:04 pm

موضوع رائع شكرا لك علي هذه المساهمة الرائعة ونطلب منك المزيد وربنا يوفقق

cyclops

جبتلكو اشد نكت هتموتو من الضحك
صفحة 1 من اصل 1